Szanowny Kliencie,

Wszystkie przesyłki są ubezpieczane na czas transportu, a obowiązkiem firmy kurierskiej jest dostarczenie pełnowartościowych produktów oraz kompletu wydanych towarów.

Prosimy więc o sprawdzenie dostarczonych przesyłek w obecności Kuriera, pod względem ilości paczek, zgodności produktów z zamówieniem oraz czy produkty nie zostały zniszczone w czasie transportu.

W przypadku wystąpienia uszkodzenia zawartości przesyłki lub niezgodności ilości produktów ze złożonym zamówieniem, należy koniecznie spisać z Kurierem odpowiedni Protokół Reklamacyjny (druki są w ich posiadaniu lub też online), określając rodzaj uszkodzenia (w tym opakowania) lub niezgodności przesyłki.

  • Jeżeli jest to możliwe, prosimy o sporządzenie dokumentacji fotograficznej uszkodzeń oraz opakowania.
  • Prosimy o powiadomienie nas o takim zdarzeniu oraz przesłanie Protokołu Reklamacyjnego wraz z fotografiami uszkodzeń aby możliwe było dokonanie zgłoszenia do Ubezpieczyciela oraz wysłanie nowych produktów.
  • Jeśli Kurier nie posiada Protokołu Szkody – powiadom nas o tym fakcie a my wpełnimy go on-line.
  • Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spełnienie powyższych punktów w nieprzekraczalnym terminie do 7dni, licząc od dnia dostarczenia przesyłki.

 

USZKODZENIA W TRANSPORCIE

ZAWSZE PAMIĘTAJ! Przyjmując paczkę od kuriera sprawdź stan odbieranej przesyłki. Zwłaszcza w przypadku gdy:

karton nosi ślady uszkodzenia / zgniecenia / naderwania,

– w paczce słychać wolno uderzające o siebie części (zwłaszcza w przypadku luster, ceramiki lub szkła),

– przesyłka nosi ślady otwarcia,

– taśma lub foliopak są przerwane,

masz prawo zgłosić swoje zastrzeżenia kurierowi i spisać protokół szkody lub odmówić przyjęcia paczki

SPISANY PROTOKÓŁ oraz ZDJĘCIA uszkodzonej paczki/towaru oraz jego zabezpieczeń wewnątrz są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia w transporcie. Na spisanie protokołu przez kuriera masz 7dni, jednak najlepiej aby odbyło się to z chwilą doręczenia paczki. Podpisując protokół upewnij się, że wszystkie wprowadzone informacje są zgodne ze stanem rzeczywistym. W razie pytań lub wątpliwości koniecznie skontaktuj się z nami: tel. 502 373 306, oraz powiadom nas o zaistniałej sytuacji pisząc na sklep@home-story.pl.

Uwaga: Reklamacje bez dokumentacji zdjęciowej, spisanego protokołu lub przekroczenia terminu zgłoszenia (7 dni roboczych) nie będą rozpatrywane.

ZWROT

Zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach konsumenta 24.06.2014 r, w ciągu 14 dni, możesz odstąpić od umowy dotyczącej jego zakupu dokonanego w Sklepie internetowym, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z wyjątkiem kosztów, o których mowa w art-33-35-ustawy.

  1. Wydrukuj i wypełnij oświadczenie dostępne tutaj.
  2. Zapakuj zwracany towar.
  3. Dołącz wypełnione oświadczenie.
  4. Odeślij zwracany towar w ciągu 14 dni na adres:

HOME STORY S.C.

ul. Spokojna 12

42-263 Brzeziny Nowe

 
Na odesłanie towaru masz 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odebrania przesyłki.Po przekroczeniu tego terminu paczka wróci do Ciebie na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, wyślemy paczkę kolejny raz, doliczając kolejne koszty przesyłki. Zwrot środków zostaje przesłany do realizacji najpóźniej 14dni od daty otrzymania pełnowartościowego towaru. Zwrotowi nie podlegają koszta wysyłki.Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT. 

WYMIANA

Aby wymienić zakupiony produkt na inny, skontaktuj się z nami w celu złożenia zapytania. W większości przypadków wymiana zostaje pozytywnie rozpatrzona, o ile towar wymieniany znajduje się na magazynie. Natomiast towar odsyłany musi być nieużywany i posiadać oryginalne opakowanie. Pamiętaj, aby do odsyłanej paczki dołączyć oryginał paragonu, informację z numerem zamówienia i informacją dotyczącą wymiany.  

REKLAMACJA

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres sklep@home-story.pl. Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem (kliknij tutaj) i paragonem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.