Wszystkie przesyłki są ubezpieczane na czas transportu, a obowiązkiem firmy kurierskiej jest dostarczenie pełnowartościowych produktów oraz kompletu wydanych towarów.
Prosimy więc o sprawdzenie dostarczonych przesyłek w obecności Kuriera, pod względem ilości paczek, zgodności produktów z zamówieniem oraz czy produkty nie zostały zniszczone w czasie transportu.
W przypadku wystąpienia uszkodzenia zawartości przesyłki lub niezgodności ilości produktów ze złożonym zamówieniem, należy koniecznie spisać z Kurierem odpowiedni Protokół Reklamacyjny (druki są w ich posiadaniu lub też online), określając rodzaj uszkodzenia (w tym opakowania) lub niezgodności przesyłki.
- Jeżeli jest to możliwe, prosimy o sporządzenie dokumentacji fotograficznej uszkodzeń oraz opakowania.
- Prosimy o powiadomienie nas o takim zdarzeniu oraz przesłanie Protokołu Reklamacyjnego wraz z fotografiami uszkodzeń aby możliwe było dokonanie zgłoszenia do Ubezpieczyciela oraz wysłanie nowych produktów.
- Jeśli Kurier nie posiada Protokołu Szkody – powiadom nas o tym fakcie a my wpełnimy go on-line.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spełnienie powyższych punktów w nieprzekraczalnym terminie do 7dni, licząc od dnia dostarczenia przesyłki.
USZKODZENIA W TRANSPORCIE
ZAWSZE PAMIĘTAJ! Przyjmując paczkę od kuriera sprawdź stan odbieranej przesyłki. Zwłaszcza w przypadku gdy:
– karton nosi ślady uszkodzenia / zgniecenia / naderwania,
– w paczce słychać wolno uderzające o siebie części (zwłaszcza w przypadku luster, ceramiki lub szkła),
– przesyłka nosi ślady otwarcia,
– taśma lub foliopak są przerwane,
masz prawo zgłosić swoje zastrzeżenia kurierowi i spisać protokół szkody lub odmówić przyjęcia paczki
SPISANY PROTOKÓŁ oraz ZDJĘCIA uszkodzonej paczki/towaru oraz jego zabezpieczeń wewnątrz są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia w transporcie. Na spisanie protokołu przez kuriera masz 7dni, jednak najlepiej aby odbyło się to z chwilą doręczenia paczki. Podpisując protokół upewnij się, że wszystkie wprowadzone informacje są zgodne ze stanem rzeczywistym. W razie pytań lub wątpliwości koniecznie skontaktuj się z nami: tel. 502 373 306, oraz powiadom nas o zaistniałej sytuacji pisząc na sklep@home-story.pl.
Uwaga: Reklamacje bez dokumentacji zdjęciowej, spisanego protokołu lub przekroczenia terminu zgłoszenia (7 dni roboczych) nie będą rozpatrywane.