Zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach konsumenta 24.06.2014 r, w ciągu 14 dni, możesz odstąpić od umowy dotyczącej jego zakupu dokonanego w Sklepie internetowym, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z wyjątkiem kosztów, o których mowa w art-33-35-ustawy.
- Wydrukuj i wypełnij oświadczenie dostępne tutaj.
- Zapakuj zwracany towar.
- Dołącz oryginał paragonu oraz wypełnione oświadczenie.
- Odeślij zwracany towar w ciągu 14 dni na adres:
HOME STORY S.C.
42-217 CzęstochowaNa odesłanie towaru masz 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odebrania przesyłki.
Po przekroczeniu tego terminu paczka wróci do Ciebie na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, wyślemy paczkę kolejny raz, doliczając kolejne koszty przesyłki.
Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.
WYMIANA
Aby wymienić zakupiony produkt na inny, skontaktuj się z nami w celu złożenia zapytania. W większości przypadków wymiana zostaje pozytywnie rozpatrzona, o ile towar wymieniany znajduje się na magazynie. Natomiast towar odsyłany musi być nieużywany i posiadać oryginalne opakowanie. Pamiętaj, aby do odsyłanej paczki dołączyć oryginał paragonu, informację z numerem zamówienia i informacją dotyczącą wymiany.
REKLAMACJA
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres sklep@home-story.pl. Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem (kliknij tutaj) i paragonem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.
USZKODZENIA W TRANSPORCIE
ZAWSZE PAMIĘTAJ! Przyjmując paczkę od kuriera sprawdź stan odbieranej przesyłki. Zwłaszcza w przypadku gdy:
– karton nosi ślady uszkodzenia / zgniecenia / naderwania,
– w paczce słychać wolno uderzające o siebie części (zwłaszcza w przypadku luster, ceramiki lub szkła),
– przesyłka nosi ślady otwarcia,
– taśma lub foliopak są przerwane,
masz prawo zgłosić swoje zastrzeżenia kurierowi i spisać protokół szkody lub odmówić przyjęcia paczki
SPISANY PROTOKÓŁ oraz ZDJĘCIA uszkodzonej paczki/towaru oraz jego zabezpieczeń wewnątrz są niezbędne do rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia w transporcie. Na spisanie protokołu przez kuriera masz 7dni, jednak najlepiej aby odbyło się to z chwilą doręczenia paczki. Podpisując protokół upewnij się, że wszystkie wprowadzone informacje są zgodne ze stanem rzeczywistym. W razie pytań lub wątpliwości koniecznie skontaktuj się z nami: tel. 502 373 306, oraz powiadom nas o zaistniałej sytuacji pisząc na sklep@home-story.pl.
Uwaga: Reklamacje bez dokumentacji zdjęciowej, spisanego protokołu lub przekroczenia terminu zgłoszenia (7 dni roboczych) nie będą rozpatrywane.